Tiden går fort när ma har roligt...


None

Oj trodde verkligen att jag skulle skriva mer i bloggen när jag va i stockholm,
men det blev inte så.
Det har varit 9 dagar med massor att lära in.
Mycket information, många tips och trix.
Och allt har varit riktigt roligt..

I Söndags blev jag 20 också så det är andra gången jag inte är hemma när jag fyller år.
Förra året låg Sara och jag vid en pool och drack Piña Colada den 24 augsti..
 Men det vart i vilket fall en bra födelsedag, blev bjuden på restaurang av dom jag bodde hos.
Så det blev en lugn kväll, men det får jag ta igen med vännerna vid senare tillfälle...

Finns så mycket jag skulle kunna skriva, men det är inget jag orkar.

Sitter nu på bussen hem till mitt kära Öland.
Ska bli skönt att få komma hem..

Har köpt mycket fina grejer, men som vanligt när jag säger att jag inte ska handla i butiker
som finns hemma, så blir det ändå inte så..
Kanske lägger upp vad jag köpt här sen..
nu ska jag lägga ner datorn batteriet börjar ta slut..

/ Z


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0