Dataf*n

Sitter hemma hos Samantha nu, är grymt trött efter en dag på jobbet..
Massa krångel med Datorn och kassasystemet vilket fick mig att nästan gå i taket...
Blev att ringa först till supporten för kassasystemet och han sa att det måste vara något fel på
modemet, jaha då fick jag ett nummer till supporten för nätverket.. Nä då hade jag förbindelse med internet,
men jag kom ändå inte ut på det förbannade internet.. Då blev det att ringa kassasystemsupporten igen, men tyvärr han kunde inte hjälpa mig, men så ringde internetsupporten upp igen och frågade om jag fått igång det, men nepp..
hade startat om och kollat sladdarna så dom satt i, MEN som tur va så låg det en extra sladd vid modemet så bytte den mot den gamla och då ja DÅ fungerade det:) puh...

Se om man kan somna nu då, imorn det första man gör på morgonen är att gå och tatuera sig för fjärde gången:)

God natt
/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0