Fullt upp....

Denna vecka är helt fullplanerad, ovanligt för att vara mig..
Jobbar mån, tis, ons, tors.. Och nu på fredag ska jag tatuera mig igen, fjärde tatueringen nu..
Jag och Sam ska dit samtidigt och hon ska göra sin första, nervös är hon flickstackarn:)
Sen på lördag blir det fest, fira Samantha som fyller 21 den 27/11..
På söndag ska jag bara sova ut efter en fullspäckad vecka...

Helgen som varit vart helt.. ja vad ska jag säga, den va grymt bra i alla fall;)
Fredagen vart det mys, och Lördagen spenderades med Sam, blev några drinkar hemma,
Sen vidare till bistrobar med kärringgnäll.. Senare blev det nattmat på Corner, ett bra avslut..

Nu ska jag återvända till arbetet....

/ Z

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0