Fredag

Äntligen Fredag, och det är fortfarande sol ute..

Idag är det jobb som gäller, har tre sminkningar idag så det är relativt lugnt, skönt med tanke på att ryggen inte känns som den ska.. Kan bero på allt målande igår..

På tal om i går, Jag, Anna och Sara skulle ta en liten roadtrip upp till norra Öland.
Åkte en sväng om Lammet och Grisen och visade Sara vart det låg.. sen körde vi in till Löttorps "Centrum" och tog en fika.. Sen körde vi ända upp till kroken för att kolla lite där, när vi ska köra därifrån ser vi att det inte är mycket bensin kvar, men det tycker ju vi att det ska räcka. Men när vi kom till bödarondellen, börjar kära Ådi att låta som han alltid gör när det bara är några droppar kvar, vi får panik stannar bilen och ringer runt till folk för att se om någon har lust att köra upp till oss, men alla jobbar, förutom Saras kära syster Anna som skulle sluta om en halvtimme, så vi förvarnar henne att hon kanske måste ta sig upp..
Så vi börjar köra igen och av någon anledning kör Anna norr upp, när vi kommer till Ica-butiken ( om den ens får kallas det) tar ådi sina sista droppar och bilen stannar så vi rullar in på parkeringen. Så där stog vi..
Men som tur va kunde Anna.E köra upp så hon kom med en dunk till oss, TACK Anna jätte snällt av dig..

När jag kom hem började jag grundmåla i datarummet, riktigt jobbigt efter ett tag, men det kommer att bli fint..

Nu vidare till jobbet... 

/Z

Kommentarer
Postat av: Anna.E

Jag är ALLTID Snäll=)

2009-04-05 @ 23:49:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0