Hjärtat

Igår blev det Kalmar med kära syster..
Vi tog IKEA och Citygross först, sen gled vi in mot staden där vi träffade på vår bror.
Tog en sväng om Make Up Store och Annika för att säga hej, Sen blev det mat  på Juventus, en god rödspätta blev det..
Köpte mig en Sjal som jag har tittat på ett tag och nu blev den min : )



Idag blev jag väckt vid halv 8 av syster som frågade om jag ville följa med till MVC, det va klart att jag ville det.
så det blev att gå upp och och göra sig i ordning.
Att få höra bebisens hjärtljud va riktigt häftigt, en sak att höra det på TV, men när det är på riktigt och från någon som står en väldigt nära om hjärtat så va det väldigt rörande. En livlig liten sak va det i alla fall : )

Nu ska jag hoppa i säng, imorn blir det jobb.

/ Z

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0