Äntligen...

Nu äntligen har jag uppdaterat bloggen lite..
Nu kanske man får lite mer motivation att skriva..

Idag kände man verkligen att våren börjar komma, på termometern stod det 15°c härligt..
Tog fram och dammade av inlinesen, det va riktigt skönt att vara ute och åka, det jobbiga är att det inte finns några bra vägar här. Dom är som grusvägar så benen blir som spagetti, men det finns en liten bit med nylagd asfalt, det tråkiga är att den kanske bara är en halv kilometer.. Får ta med dom ner till borgholm så man kan köra där...

Annars har jag bara suttit vid datorn, ändrat om färgerna på systers blogg Så den föll henne mer i smaken. Och så ändrat min egna blogg då.. och nu är jag äntligen klar...

Nu ska jag gå och se om det finns något ätbart i kylskåpet..

/ Zandra ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0